Servicedesk Coördinator

Servicedesk Coördinator

Voor de uitbreiding van onze dienstverlening zijn wij op zoek naar een nieuwe Servicedesk Coördinator. Wil jij in een multidisciplinair team dé schakel zijn tussen onze klanten en onze HR-ICT professionals?

Als Servicedesk Coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, neem je hun verzoeken en meldingen aan. Daarna plan en bewaak je de werkzaamheden die worden uitgevoerd door onze consultants. Deze worden zowel op locatie van onze klanten, als vanaf ons kantoor te Culemborg of remote vanuit andere locaties uitgevoerd door ons team van specialisten. Je hebt veel contact met je collega’s en klanten en draagt zorg voor een optimale samenwerking!

Aandachtsgebieden

  • Aanspreekpunt voor klanten en collega’s voor onze servicedesk
  • Afstemmen en inplannen van activiteiten
  • Bepalen van prioriteiten (in overleg)
  • Bewaken en opvolgen voortgang en communiceren zowel intern als extern
  • Zorgdragen voor juiste autorisaties en toegang voor klanten en collega’s
  • Monitoren van verslaglegging
  • Leveren input voor de resourceplanning
  • Leveren van gevraagde en ongevraagde feedback en verbetervoorstellen

 

Gevraagd

  • Je hebt MBO of HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt ervaring in het werken in een coördinerende rol in een professionele, dienstverlenende organisatie
  • Je hebt kennis, ervaring en affiniteit met ICT
  • Je bent iemand die het hoofd koel houdt in een dynamische werkomgeving
  • Je bent sociaal, gedreven en zelfsturend
  • Je bent klantgericht en resultaatgericht
  • Je bent communicatief sterk in Nederlands en Engels
  • Je vindt het leuk om samen met je collega’s te zorgen voor tevreden en blije klanten!
  • 24 – 32 uur per week

 

Geboden

Wij bieden jou een afwisselende functie in een prettige, inspirerende en dynamische werksfeer met ruimte voor eigen initiatieven! Samen, maar ook zelfstandig werken in een team van leuke en vakkundige collega’s waarbij het delen van kennis en ervaring voorop staat.

De cultuur is te beschrijven als collegiaal en no-nonsense en de lijnen zijn kort. Jij krijgt alle ruimte om jezelf te ontplooien en wij ontwikkelen als organisatie graag met jou mee. Naast werk en ontwikkeling is een goede werk-/privébalans binnen HuRis erg belangrijk en we doen er alles aan om deze ook voor jou goed vorm te geven.

Daarnaast bieden wij o.a.:

  • Een prima salaris (afhankelijk van kennis en ervaring, € 2.500,- – € 3.750,- op basis van een 40-urige werkweek)
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Laptop en telefoon
  • Leuke werkomgeving

 

Solliciteer je rechtstreeks bij ons en niet via een headhunter, dan ontvang je bovendien een bonus van €1000 (bruto) nadat je je proeftijd hebt doorlopen!

Ben jij iemand die graag toegevoegde waarde wilt leveren en ons team wilt komen versterken? Stuur dan je CV en motivatie naar Peggy Nanne.