Support

HuRis support

De afhankelijkheid van uw SAP SuccessFactors systeem wordt door integratie tussen systemen en Self Service toepassingen alsmaar groter. Uw organisatie stelt hogere eisen aan beheer terwijl de uitvoering tegelijk complexer wordt. HuRis kan u hier bij helpen.

Meldingen afgelopen jaar

Opgeloste meldingen binnen afgesproken tijd

Open meldingen dit moment

Klanten in support

Waarom HuRis?

HuRis heeft verregaande kennis en ervaring met alle modules van SuccessFactors, SAP Payroll en alle onderdelen van SAP-HCM. We kunnen snel beschikken over de juiste expertise waardoor we direct toegevoegde waarde kunnen leveren.

We kunnen u niet alleen helpen met het beheren van uw huidige functionaliteit, maar ook met het optimaliseren en uitbreiden van het gebruik van SAP SuccessFactors.

Wij zorgen voor een flexibele ondersteuning van uw vraag, op het juiste moment en met de juiste kennis en ervaring.

Hoe werkt HuRis support?

HuRis Support is op werkdagen bereikbaar voor al uw vragen, issues en changes aan uw SAP-HCM of SAP SuccessFactors systeem.

Onze supportcoördinator is het centrale aanspreekpunt voor alle operationele zaken. De supportcoördinator heeft zelf ook kennis van SAP SuccessFactors en kan op die manier snel de juiste consultant inschakelen.

Via ons online ticketsysteem kunt u de status en voortgang van uw eigen meldingen volgen.

 

Voor SuccessFactors biedt HuRis daarnaast ook Release Management met informatie over de laatste release, specifiek toegesneden op uw situatie.

Heeft u vragen over HuRis Support of wilt u weten waar we u nog meer in kunnen ondersteunen? Neem gerust contact met ons op.