Support

HuRis support

De afhankelijkheid van uw SAP-HCM en SuccessFactors systeem wordt door de integratie tussen de verschillende systemen en het toepassen van Self Service alsmaar groter. De eisen, die door de organisatie aan uw beheer worden gesteld, worden hoger en de uitvoering wordt complexer.

Meldingen afgelopen jaar

Opgeloste meldingen binnen afgesproken tijd

Open meldingen dit moment

Klanten in support

HuRis kan u hierbij helpen

HuRis heeft door haar focus op SAP-HCM en SuccessFactors verregaande expertise en ervaring met SAP Payroll, de overige SAP-HCM submodules, ESS en MSS, de integratie met SuccessFactors en alle modules van SuccessFactors zelf.

Daarnaast zijn de HuRis consultants op meerdere gebieden gespecialiseerd zodat de benodigde expertise gemakkelijker en sneller beschikbaar kan worden gemaakt.

Door onze kennis en ervaring kunnen we u niet alleen ondersteunen bij het gebruik van de huidige functionaliteit, maar kunnen we uw organisatie ook verder helpen om het gebruik van SAP-HCM en SuccessFactors te optimaliseren en verder uit te breiden.

Kortom met HuRis als partner kan uw organisatie flexibel en snel beschikken over de juiste kennis en ervaring om u op het juiste moment te kunnen ondersteunen bij uw vraag.

Hoe werkt HuRis support?

Onze supportcoördinator fungeert als single point of contact (SPOC) tussen uw organisatie en HuRis voor alle operationele zaken met betrekking tot support. Onze supportcoördinator is dagelijks telefonisch en per e-mail bereikbaar. Daarnaast heeft elke supportklant van HuRis via het online ticketsysteem beheer.huris.nl toegang tot de eigen meldingen en kan hierbij de status en voortgang inzien.

Ten aanzien van de concurrentie onderscheidt de HuRis dienstverlening op het gebied van support zich door het direct leveren van inhoudelijke kennis en toegevoegde waarde. De supportcoördinator heeft inhoudelijke kennis van SAP-HCM en SuccessFactors, en zal zo snel mogelijk de juiste consultant inschakelen bij de betreffende vraag.

Het is daarbij ook mogelijk dat medewerkers van uw organisatie rechtstreeks contact zoeken met een consultant voor het beantwoorden van vragen om zo snel en efficiënt de juiste expertise beschikbaar te hebben. Hiermee willen we bereiken dat we ook als partner snel kunnen meedenken en helpen indien gewenst. We werken hierbij alleen met Nederlandstalige consultants.

Korte lijnen kenmerken onze dienstverlening.

Voor SuccessFactors klanten hebben we nog een specifieke vorm van Support, namelijk Release Management.

Heeft u vragen over onze supportdienstverlening of wilt u weten hoe we u verder zouden kunnen helpen, neem dan contact met ons op.